Hmm

Vakna tidigt men det är nog för allt jag ska komma ihåg idag.
Kom på igår att det är en sak jag glömde på jobbet igår. Glömde kolla vilken tid jag börjar jobba på måndag.
Tur att det finns telefoner så jag kan ringa dit o höra :)
Tror att jag måste leta reda på en våg nu.
Det är 2 st som sagt under en o samma vecka att jag ser smal ut o har gått ner i vikt.
Jag tror ju inte på de men är lite nyfiken om det stämmer.
Jag hitta en dikt i fredags som är så vacker kan inte låta bli att tänka på en person då jag läser den, kanske lägger jag ut den vi får se.
I övrigt händer det inte så mycke i vanlig ordning.
Kommer nog till att känna mig väldigt nöjd ett tag framåt då de gick så bra igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0