Irriterad!

Jag lämnade in Rasmus dator den 24 maj den 26 maj gick den vidare till deras verkstan.
Allt är bra så långt men nu i kväll alltså 7 juni fick jag ett sms att den är mottagen av verkstan.
Med andra siffror kan man säga att det har tagit 13 dagar för den att nå fram.
Vart är verkstan?
I Nya Zeland?
Ringde o prata med deras kundtjänst om dessa 13 dagar.
Deras ursäkt var att de varit röda dagar...
Men hallå innan dessa röda dagar kom hade de gått en vecka ca o för den delen tror jag inte att Sverige stannar jag tror att post skickas ändå.
Jag vet inte jag kan va naiv oxå.
Blir bara så irriterad.
Dom säger 2-3 veckor..hmm då är dom körd om det tar 13 dagar enkelväg.
Det här blir mycket spännande att se NÄR dator kommer till Piteå igen.
Är inte bra att bli så irri på kvällen antar att detta kommer till att reta mig då jag ska sova.

Blir att spela in Hells i kväll vi har inte haft tid att se första avsnittet än sen ska Chrille se fotboll oxå jag lägger mig nog o läser eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0