Läkarbesök

Det gick bra men det blir ingen operation av Oliwers nageltrång än i alla fall.
Läkaren tyckte att jag skulle ta honom till en hudläkare för att hans naglar är randiga o skivar sig.
Hon våga inte säga om det är svamp eller om de kan bero på hans mediciner men att de skulle kollas upp.
Sen sa hon att vi ska klippa hans naglar snett inte rakt som alla andra har sagt, o hålla tårna så rena de bara går.
Fick tipset att borsta med en tandborste för att få bort sand o annat som finns på fötterna.
Sen gilla hon att jag brukar behandla honom med honungsplatta då de blir infekterat.
Hon hade själv försökt få tag i duoderm som det nu mer heter men utan att lyckas o det köper jag på apoteket men det finns tydligen inte i Sunderbyn.
Jaja jag har haft lite att stå i nu på kvällen o är väl egentligen inte klar men det som inte hinns idag hinns i morron :)
Familjen åker bort i morron så då blir jag solokvist :)
Jag ska ta mig tid att göra sånt jag aldrig annars gör typ en ansiktsmask, fila fötterna bada LÄNGE.
Ska bli skönt att rå om sig själv det var länge sen nu.
Nu ska jag passa på att mysa med min man innan det är dax att sova :)
Ha en trevlig kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0