Lång dag!

Rasmus kunde inte ha tröjan.
Han testade den då han kom hem men vi kunde inte åka direkt för Oiwer skulle ta taxi hem idag.
Rasmus gick i duschen sen var det Oliwers tur då han kom.
Jag trodde inte att jag skulle hinna dit men det hann jag.
Vi hade tur att Chrille sluta lite tidigare i dag för värmen inte mycke men det gjorde de genast mindre stressigt.
Då alla va klar åkte vi till partilagret för att byta tröjan sen vidare till Pit stop för att äta.
Jag blev tvär sugen på något som jag varken kan stava eller uttala men gott är de o jag lyckades få i mig allt.
I vanliga fall blir jag inte mätt utan kan äta dubbla portioner men jag är glad att jag kunde äta.
Tyvärr så mår jag riktigt illa nu så det är bara en tidsfråga innan jag måste spy.
I alla fall gick vi en vände på stan innan Oliwer o Christer skulle på Oliwers examen.
Jag var med Rasmus på hans.
Oliwers var klar fortare än väntat så Chrille ringde pappa så han körde dom ner till Rasmus skola där dom fikade med oss.
Nu är pojkarna på väg i säng sen vet jag inte om vi ska sätta oss ner o planera.
Vi har pratat lite löst om att åka till Luleå i morron för att gå på stan.
Jag vill nämligen ha nå skor men låter inte så lockande då de är examen o allt.
På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0