Lördag!

Rasmus har haft sovfrämmande i natt :)
I dag ska vi ut till Lillpite men först blir det en stop hos pappa.
Han har nå cyklar vi ska titta på.
I kväll vet jag inte riktigt vad som händer.
Vi har några lösa planer men inget bestämt.
Jag skulle börja vända på dygnet lite eftersom jag snart jobbar natt.
Jag var vaken hyfsat länge igår (för att va jag) o så ringde Oliwer o väckte mig kl 7 suck.
Borde vara vaken minst halva natten i natt men det lär nog inte gå så jag börjar vara lite nervös nu för att jobba natt.
Men har sagt att orkar jag inte så orkar jag inte o då ska jag inte jobba natt.
Går säkert att lösa så att jag slipper om det skulle vara så. Har då tänkt prova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0