Måndag!

Hade en bra o trevlig dag på jobbet igår.
Jag är riktigt glad att det inte var lika varmt fast jag var ändå väldigt trött då jag kom hem.
I dag är jag själv. Oliwer är på fritids Rasmus frågade om han fick sova hos moster o Chrille jobbar.
Det är jag o hundarna hemma o jag riktigt njuter.
Har en veckas ledigt nu så det ska bli skönt att få vila upp sig lite.
Tycker ändå att jag fixar jobbet ganska bra. Det är kul att vara tillbaka o jag har dom mest underbara kollergorna. Dom är så gulliga o omtänksamma.
Jag är glad över det.
I dag ska jag kolla upp vad ett träningskort kostar.
Jag o Chrille har kommit fram till att vi måste börja göra nå.
Vi kommer inte till att kunna träna tillsammans så vi skulle ha haft någon mer som är sugen på att börja.
Om vi bara tar oss i väg i alla fall en gång i veckan så är det alltid något.
Det gäller att vara lite realist oxå tror inte vi skulle lyckas att träna så ofta som vi kanske skulle behöva.
Måste ju tänka på barnen o jobbet.
Det är ju en hel del man ska orka o ha tid med o det är något vi har svårt med redan nu men jag måste få lite mer muskler för att kroppen ska hålla.
Jaja om någon vill börja träna med oss så säg gärna till :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju bara höra med Lars, han är säkert sugen på det.

2011-06-13 @ 10:33:53
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: Sara

Sv: Gör det! :) Han skulle säkert tycka det vore trevligt.

Skönt att det går bra för dig att jobba, hoppas det ordnar till sig med maten också. :D

2011-06-13 @ 12:17:58
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0