Njuter!

Sitter o njuter av mitt morron kaffe.
Det är lugnt o skönt här hemma.
Chrille jobbar Oliwer är på fritids o Rasmus sover.
Han är ledig idag för att dom var på läger tidigare.
Han hade haft kul men fick ingen fisk.
I dag ska Oliwer på nästa läkarbesök.
Suck.
Tycker inte vi gör annat än att springa med honom överallt.
Men med alla hans diagnoser o problem är det inte konstigt att det är mycke.

Tog ett tag innan jag somna på grund av åskan.
Jag hade inga barn i närheten o då är de som att jag släpper fram rädslan.
De sluta med att jag väckte Chrille o tyckte att han får faktiskt ligga o hålla om mig så jag vågar sova.
De är nu synd om honom.
Jag va skit jobbig med honom igår kväll :)
Tur att han inte håller de så farligt.
Men då jag fråga om vi skulle förlova oss i sommar idiotförklara han mig o tyckte att vi är redan gift.
Men va fan de märker jag inte för jag kan inte ha mina ringar så varför inte göra om de :)
Jaja vi får se hur de blir med den saken.
Hans ringar är oxå slitna fast han kan ha sina.
Vilket fall de nu blir vill jag ha nya ringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0