Tisdag!

Rasmus sover hos moster i natt oxå.
Oliwer har "idrottsskola" så jag ska köra honom dit sen vet jag inte vad jag ska göra.
Såg att jag får pengar i morron i stället för den 27 som jag trodde att jag skulle få.
Funderar på om jag ska gå o köpa de jag sett på stan, är ju som sugen men vi får se.
Tror att jag är i ett riktigt shopping il.
Tur att dom inte kommer så ofta.
Som Chrster sa åt mig igår att om man slår ut de jag handlar åt mig själv så blir det inte mycke per år.
Han har nog ganska rätt i de. Vet att det finns dom som tycker att han har lyx som har en kärring som inte är shopping tokig.
Ska då fixa med träningskortet någon dag oxå.
Jag måste verkligen ta tag i allt.
Måste nog skriva en av mina berömda listor på vad jag ska göra :)
Hoppas att solen tittar fram idag just nu ser det ganska mulet ut.
Ska ta medicin o ge Oliwer frukost nu.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0