Uppdatering!

Torsdag:  Vi städade här hemma o fixa inför midsommar firandet. På kvällen kom Sören o Fia o hälsade på.

 Trevligt :) dom hade varit på IKEA. Jag är så avundsjuk. ÄLSKAR IKEA. Medan dom va här fixade vi med oxfilen o fläskfilen som vi skulle bjuda på.

Fredag: Vi körde undan våra bilar så att Sören o Fia skulle rymmas med sin husvagn. Sen skulle även Libbe,
 
Samme o Lasse komma. Vi har ju inte så stor infart ändå. En stund efter att alla kommit fixade jag potatisen o gjorde det sista med köttet. Blev ingen fin dukning då vi va så många. Jag ställde fram glas tallrikar o bestick så alla fick ta det själva då dom tog maten.
Det blev lyckat. Vi hade köpt både rött o vitt vin till maten. Tror att alla uppskattade både maten o drycken.
Sen blev det dax för kubb :) Killarna mot tjejerna.
Som efterätt hade vi tårta.
Detta va en mycket lyckad o trevlig kväll.
Senare under kvällen kom Christoffer o Melinda o hälsade på. Dom kunde inte komma förrän Christoffer slutat jobba :)

Lördag: Det blev grillade kotletter o klyftpotatis denna dag gott men inte lika gott som dubbelmarinerad oxfile.

Även denna dag blev trevlig. Det var bara synd att Fia skulle iväg o jobba men det kan man inte göra så mycke åt. Det festades midsommardagen oxå. Jag drack ingenting för jag hade tagit min medicin. Vill/vågar inte vara utan den i flera dagar med tanke på att jag haft sånna problem med blodtrycket.
Christoffer o Melinda kom oxå o höll oss sällskap.
Va en riktigt trevlig kväll o jag o en till i sällskapet satt o spela dator halva natten :)
Va snuskit många år sen jag gjorde de. Typ då Rasmus var liten.

Söndag: Vi tog de mest lugnt o njöt av det vackra vädret. Va en fantastiskt rolig helg. Men det roliga tar slut

någon gång. Alla for hem framåt eftermiddan. Sen tog vi det bara lugnt jag Chrille o barnen.

Måndag: Ny arbetsvecka för dom flesta. Men jag var ledig. Jag tvättade o dammsög. Det har följt in massor

i helgen men det är sånt man får räkna med. Blev bestämt att Christoffer o Melinda ska komma hit på tisdag o äta. Christoffer gav oss nå fisk för ett tag sen o nu skulle han komma o grilla den.

Jag är inte nå duktig på att tillaga fisk men tycker om att äta de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0