Uppdatering!

I går gjorde vi inte så mycke, handlade inför midsommar.
Det kommer att bli riktigt trevligt känner jag på mig.
Bra folk o god mat, hoppas alla andra kommer till att tycka de oxå.
Jag var vaken till 4.30 i morse för att kunna sova idag.
Men så enkelt var det ju inte.
Somna väl 4.45 o vakna 8.30 va upp tog medicin o gav hundarna mat o väckte Rasmus.
Gick o la mig o kom på att jag skulle upp o äta medan Rasmus hade frukosten framme.
Jag somna väl runt 10.30 o vakna vid 13.30 då klev jag upp o drack lite kaffe osv.
Chrille kom hem tidigare idag på grund av regnet dom va genomblöta.
Han for o handlade o hämtade Oliwer på fritids sen fixa han midda o då vi ätit la jag mig.
Resten av familjen åkte bort så de skulle va lugnt hemma.
Jag sov runt 1.5 timme.
Det är inte alls bra då jag inte får någon sammanhängade sömn.
Känner att jag inte kan jobba fler nätter.
Helt otroligt så har jag tänkt på mig själv o fixat bort resterande nätter.
Det känns ganska konstigt men skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0