----

Det blev varken det ena eller det andra idag.
Jag är så uttråkad o ändå tar jag inte  tag i de.
Borde verkligen hitta på nå o komma ut lite.
Jag blir galen av att vara hemma.
Tror jag ska sätta mig och planera sportlovet.
Det kommer inte att hända så mycke Chrille jobbar så de blir inte att vara i stugan hela veckan för pojkarna som dom är van o Oliwer ska vara på fritids.
Hmm på tal om Oliwer så har jag ringt upp till barn o blodprovet visade bra halter av medicin...fan...jag hade hoppas att dom skulle se något som förklara allt.
Jag väntar att en sköterska som har kontakt med läkaren ska ringa upp.
Ska be henne skicka Oliwer till Sunderbyn så får dom ha ansvaret över hans ep.
Blir lättast så för oss vi kan inte ha det så här.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0