Dagen

Blev så att vi for o grilla :)
Tyvärr kunde inte jag vara ute så länge.
Det bara snurra o jag började må dåligt så svärmor var snäll o kom för att hämta mig :)
Vi satt å surra en stund innan jag la mig för att vila.
Då resten kom så hade våran pulka gått sönder o då Chrille skulle sträcka mattan så visade det sig att det var fel i boggin suck.
Oliwer klagade på att han hade ont i ögat o fått in något.
Hans högra öga tårade sig jätte mycke o han gnällde så vi tog honom till akuten.
Han hade skräp under ögonlocket inte konstigt alls att han klagade.
Nu ska han ha ögonsalva i några dagar o blir det inte bättre måste vi in igen det händer ju att dom inte ser allt.

I morron är det måndag igen. Veckorna bara susar förbi.
Vi har utvärdering på Oliwers skola i morron så mamma ska vara snäll o laga midda åt oss.
Jag har tagit fram en stek blir gott.
Ska alldeles strax gå o sova, hoppas jag mår bättre i morron.
Hade tänkt att jag skulle o kolla blodtrycket bara för att ha lite koll.
Sen mår jag inte alls bra. Jag tror att det går lite upp o ner under dagen men svårt att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0