Dagens planer!

Jag har planer på att ta mig till stan o köpa nya köksgardiner.
Vi är väldigt less dom vi har skulle va kul med nytt.
Jag har kört Rasmus till praktiken. Han hade ont i foten då han kom  hem igår men han får gå hem.
Jag har försökt få tag i Oliwers skolsköterska.
Det ser ut som han har rasat i vikt. Han mår inte dåligt av att tappa nått kilo.
Men han har ju slutat äta o de är inte bra så jag vill kolla hur mycke han har gått ner.
Det är ju inte bra att gå ner för fort sen tycker jag inte att man ska banta barn det oroar mig.
Jag hoppas vi får svar på proverna han tog i fredags men de tar säkert några dagar innan de är klart.
Vi behöver få det städat oxå men vi får väl se vad jag bestämmer mig att göra städa eller stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0