Dåligt med inlägg nu!

Jag känner riktigt hur dålig jag är på att blogga nu.
Beror nog på att jag inte riktigt har tid.
Jag håller på att fixa till i köket o de blir jätte snyggt då de blir klart.
Igår tog jag det ganska lugnt va till Öjebyn o kolla blodtrycket.
Hmm det har blivit lägre än förra veckan o då tyckte min läkare att de låg innom det normala men nästan lite lågt....undra vad hon säger nu?
Idag är Chrille hemma han har åkt på magsjuka :( inte kul.
Jag hoppas att jag klarar mig.
Ska strax göra ett ryck. Satte mig bara en stund så att hunden lugnar sig.
Hon blir helt galen då jag håller på med något som har disktrasor med i bilden.
Tror hon väntar sig att dammsugaren ska komma fram hon hatar den.
Men men ska inte använda den i dag utan en rotborste.
Tog första varvet med den o ett kraftigt regöringsmedel igår kväll så idag ska jag ta ett varv till sen bona golvet.
Det var tungskurat så var dax.
Dom som bodde här innan kan inte ha brytt sig eller skurat speciellt ofta.
Vi hade en grå matta men det visade sig att den va beige i grunden.
Det va skitigt kan jag säga. Jag var på väg att spy åt all smuts BLÄ
Vi har inte bott här så länge så jag har skurat andras skit.
Känner mig duktig o så blir det så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0