Dåligt!

Det här blir andra dåliga dagen. Jag har en fruktansvärd stress innombords + att jag är irriterad o arg.
Men ska inte gå in närmare på de.
Igår kväll var Chrille o Ingemar på hockey, Luleå vann så dom var glad.
Annelie var här med mig under tiden. Det var riktigt trevligt vi satt o surra.
Rasmus har sovfrämmande är inte så ofta de händer så de är kul för han.
Han kommer garanterat att vara supertrött i kväll men det är smällar man får ta.
Ska ner till Öjebyn o kolla mitt blodtryck gissar på att de är rätt högt men hoppas inte är det de så är de för att jag mår som jag mår.
Men det går väl över så småningom.
Måste kolla upp när jag pratade med sköterskan om Oliwer.
Det är nog dax att gå ner i dos på hans ep medicin. Han måste börja äta o bli sig själv.
Man blir orolig. Jag har fått en telefontid med läkaren den 17 mars så då får vi se vad som händer.
Jag borde skriva en komihåg lapp.
Men alla problem vi har så måste de skickas vidare jag vill att sunderbyn tar över så man får tag i en läkare då man behöver för det verkar som att det behövs ganska ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0