:)

Just efter 8 ringde min mobil.
Jag trodde inte riktigt mina ögon men jag fick då besök strax efter de.
Satt o surra o drack en massa kaffe. Det va riktigt länge sen.

Efter de har de inte hänt så mycke.
Rasmus ringde för en stund sen för att berätta att han skulle bli sen :)
Riktigt bra gjort att ens tänka på de.
Nu slipper jag bli orolig i alla fall.
Vi kanske möter upp honom i stan det kan bli lättaste vägen.
Jag trodde att han skulle hinna hem men.

Ikväll verkar det som att det är både hockey o fotboll på tv.
Jag sa i helgen åt Chrille att jag va less all jävla sport så nu har han inte tänkt att se.
Men det blir vi nog 2 om.
Han behöver inte strunta i de bara för att jag säger nått sånt.
Då blir jag tjurig så då tvingar jag han att se.
Ett litet dö läge.....
Jag har då tänkt läsa i kväll så han gör vilket han vill.
Jag har inte riktigt koll på om det gäller nå den här matchen mellan Luleå & Skellefteå.
Han kan ta en lugn kväll vid tvn för i morron kväll ska han bara hem å äta sen ska han iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0