Fredag!

Vakna som vanligt alldeles för tidigt fast igår somna jag jätte sent på soffan.
Jag kunde inte sova de bara snurra tankar i min skalle.
Fick lite jobbiga besked av min läkare. Jag va lite ledsen men tur att jag hämtar mig ganska fort från sånt.
Idag har jag fullt upp.
Ska möta upp Linda på soptippen. Vi ska tömma deras släp.
Sen ska jag vidare bland annat in på jobbet.
Det är dax att lämna in för semestern inte för att jag känner att jag förtjänar de då jag varit hemma så länge men.
Jag satt o kolla igår o hade bestämt allt så jag ringde jobbet men då visade de sig att jag va vilse i pannkakan.
Jag hade skrivit upp veckorna på fel vecka så jag ska göra det rätt idag.
Så kan jag fundera över helgen.
Det blir så att vi åker bort hela familjen i alla fall så jag ska packa lite extra kläder.
Det blir inte så mycke för vi kommer hem på söndag Chrille jobbar ju så.
Hoppas ni får en trevlig helg med kanonväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0