Fredagmys?

Det blir de inte här.
Chrille har just åkt iväg för att fixa skotern.
Det är ju lite svårt att hinna de under veckan.
Nu hoppas vi på bra väder i morron så vi kan fara ut med den.
Vid middan planarade vi lite om hur det kommer till att bli nu då jag fick som jag ville :)
Det låter som att Chrille är nöjd med min plan :)
Han har sina fördelar...går med på det mesta o säger sin åsikt oftast gillar han min förslag.
Dom gånger han inte gör de så kommer vi överens om något som passar oss båda.
Ibland behöver han bara lite tid att vänja sig med tanken :)

Hoppas gardinerna kommit in på måndag.
Jag har kollat en himla massa för att se om jag skulle hitta nå billigare men jag har svårt att hitta något då jag redan fallit för en sak.
Ojoj vad jag längtar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0