Fullt upp

Igår kom Christer hem med en halv gris som vi har köpt. Inte dumt med en massa kött i frysen.
Jag hade en himla tur för mamma o syrran kom hit o skulle bjuda på semlor så mamma åkte på att hjälpa Chrille med köttet.
Det är något jag inte tycker om....ta i råttkött jag gör de då jag inte har något val men kan jag komma undan de så är jag bara glad.
Idag är Chrille o Oliwer lediga.
Oliwer skulle till tandläkarn o dra en tand på morron men det blev inte så.
Han fick magsjuka i natt så vi får väl se vad som händer.
Han har bara spytt en gång så det kanske inte blir något mer....hoppas hoppas.
Vid 12 ska jag på las för en uppföljning av hörapparaten sen vett jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0