Hem ljuva hem!

Vi åkte till stugan i fredags för att vara över helgen men så blev de inte riktigt.
Vi kom hem igår kväll. Då hade Oliwer pinka ner sig 2 gånger o hade inte nå mer rena kläder.
Jag trodde verkligen att de skulle räcka med 2 ombyten de har gått så bra för honom sista tiden.
Det är av lathet han inte går så vi hoppas att han lärde sig något av att va tvungen åka hem tidigare.
Men de återstår att se. Då vi bodde i Lillpite var de mycke lättare att bara åka hem o hämta men vi bor ju inte kvar där längre så.
Igår då vi kom hem o hade packat upp så kolla jag hockeybiljetter till slutspelen.
Tyvärr blev de inte riktigt som jag hade tänkt....alla bröder gör något tillsammans men va fan de går ju inte tvinga dom.
På tisdag blir det Chrille o Ingemar som far o ser. Lars o Sören ville inte följa.
Nu ska vi bara hämta ut biljetterna oxå.
Blir kul nu hoppas jag att Luleå vinner så dom har riktigt kul.
Vet inte vad som händer idag....

Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Trist, men de är väl så vår släkt fungerar? Går aldrig att göra någonting tillsammans ;)

2011-03-06 @ 11:06:11
URL: http://st1naa.blogg.se/
Postat av: Sara

Lars VILL följa, men han har inte råd eftersom att Thor ska hämtas, tyvärr. Blev ju lite dyrare än planerat eftersom att han både ska skjutsa och lämna. Det är i så fall om ni kan lägga ut pengar så får jag betala tillbaka den 18e åt Lars? :)

2011-03-06 @ 12:26:22
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: Sara

Han ville inte låna pengar eftersom att han inte vet om han kan betala tillbaka, JAG erbjöd mig nu att låna pengar så att han kan följa och slipper bli uthängd som en som "inte vill" då han hemskt gärna skulle göra det. Men men, det går väl fler bussar. :)

2011-03-06 @ 13:38:13
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0