Hmm

Mitt blodtryck är inte alls bra. Kollade idag bara för skoj skull då det var så lågt i onsdags men det har gått ner ännu mer.
Jag fick veta att läkaren är kontaktad om den saken så nu är det bara vänta och se vad som händer.
Det får absolut inte gå ner mer.
Det kan va därför jag kan få en himla huvudvärk på nolltid.
I dag har köksbordet fått flytta tillbaka i köket å så har jag varit o tittat på gardiner.
Hittade några som hade blivit som pricken över iet men dom fanns inte hemma o kommer nog inte förrän i slutet av nästa vecka.
Jag vill ha gardiner NU.
Hatar då fönstren är tomma vill få dit nå så jag kan dra upp persiennerna.
Men men ska kolla lite mer kanske i Luleå.
I morron ska vi upp till stugan över dagen o byta ut lite möbler.
Vi kan lika väl göra de som att de ska stå här o inte användas.
Det behövs mer förvaringsmöbler där.
Jag har pratat med svärmor om det så de är helt okey ska ta dit våran malmbyrå då vi köpt en tvmöbel.
Vet vad jag vill ha men måste hitta den begagnad för IKEA har slutat sälja den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0