Imponerad!

Christoffer lånade en bil av oss igår för att ta sig till träningen.
Han skulle komma med den nu på morron 6.15 helt ärligt så trodde jag inte de.
Jag trodde att han skulle sova o ha gjort som många andra som går hemma, vänt på dygnet.
Men han kom o han var tidig :) han har inte vänt på dygnet.
Vi hade tid att sitta o surra en stund oxå.
Trevligt trevligt.
Idag ska jag o kolla blodtrycket igen fast nu är det en sköterska som ska göra det.
Hoppas att det inte är jätte lågt som det har varit.
Måste komma ihåg att säga till henne att jag tror de går mycke upp o ner under dagen värst är absolut kvällarna.
Jag skulle ha haft så jag kan mäta de hemma under några dagar bara för att se vad som händer med det.

Kommentarer
Postat av: christoffer

Haha klart jag kommer om ja lovat att vara där den tiden :)

2011-03-23 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0