Kul!

Linda kom förbi på morronen för att byta tillbaka bil o för att hjälpa mig med väggtexten vi beställde för ett tag sen.
Jag köpte bara till hallen men ska handla till köket oxå kanske blir mer.



Jag tyckte den va lite roligare än bara välkommen.
Nu måste jag bara bestämma vad jag vill ha i köket.
Det finns hur mycke fint som hellst.


Jag har hunnit vara ner till Öjebyn oxå.
Resten av dagen ska jag bara vara hemma o ta det lugnt.
Blev lite jobbigt igår då jag va igång hela tiden.
Va till Skellefteå igår kväll Linda hade hittat nå utemöbler på blocket :)
Va enkelt att ta kombin för att slippa släp.
Vi var in på coop där oxå.
Jag hitta en del saker som jag gilla men då inte Chrille va med så sket jag i att handla.
Han måste ju oxå få känna att han har nå att säga till om.
Jaja ska kolla vidare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0