Måndag!

Här händer de inte så mycke.
Jag har varit iväg en vända på morron...bara passa på medan jag kan köra.
Tyvärr glömde jag att mäta fönstret innan jag åkte så det blev inte att springa in på stan o handla gardiner.
Inget att göra åt det kommer en dag i morron oxå.
Min läkare ringde för att höra hur det går med medicineringen.
Så vi pratade lite om mitt blodtryck o hur påverkad jag blir av det så jag ska prova med att ta en del av dosen lite senare typ runt 11.
Jag har ställt mobilen på larm så jag ska komma ihåg de.
Gäller ju att jag har medicinen med mig om jag åker bort.
Jag håller då tummarna att det blir stabilt snart för jag hatar att jag inte kan börja om att jobba nu den sista som jag hade tänkt trots att jag är sjukskriven till sista april men men.
Det skulle inte gå att jobba nu gissar att jag skulle tippa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0