Ny dag!

Det är lika bra att börja dagen från morron. Jag vaknade 6 trots att jag somnade vid 2.
Jag hade svårt att sova så jag la mig på soffan som jag brukar.
Har redan hunnit med en del...varit på OK o hämtat biljetterna tvättat en maskin som nu är i torktumlaren startat diskmaskin o surrat i telefon :)
Nu väntar jag på att dom ska ringa från jobbet så jag får meddela när jag önskar semester :)
Tror att jag ska ringa hyresvärden idag o höra om han vill göra köksväggarna vita.
Vi har en gulaktig färg o den är inte sygg det är enligt mitt tycke en nyans som ser smutsig ut.
Jag har funderat på de här ett tag nu o jag tror att de skulle bli snyggt får hoppas att han vill göra de :)
Har planerat att bara ta det lugnt idag o försöka hålla mig vaken.
Kan va väldigt dumt att sova midda vill inte ha en nett till på soffan.
Den är ju skön men sängen är mycke skönare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0