Onsdag

Idag ska jag till Öjebyn o kolla blodtrycket.
Jag hoppas det är bra :)
Sen får vi se om jag springer genom stan bara för att ha något att göra.
Jag vet inte om vi åker till stugan i helgen eller om vi skaffar barnvakt o gör något bara jag o Chrille.
Det börjar vara dax att vi gör något tillsammans. Vi brukar göra de ibland men de är väldigt sällan.
Jag tycker man behöver egentid med varandra utan barn.
Även om våra barn är duktig på att följa med utan att ställa till de så är man ändå begränsad....kan inte gå på bio hur sent som hellst vi kan inte gå ut o äta en sen midda o bara sitta o mysäta...men men vi får väl se vad vi gör det är ju inte helg än.
Sköterskan ringde igår om Oliwer. Hon skulle prata med en annan läkare o höra av sig idag så då får vi se om vi får ordning på alla biverkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0