Pust

Rasmus ska till Kåbdalis idag med skolan.
Han hittade inte sina täckbyxor direkt så jag fick lite panik men dom kom fram i sista stund :)
Idag under dagen händer det inte så mycke då Chrille kommer hem ska vi till stan o köpa gardinerna jag har surrat om sen hade vi tänkt hälsa på någon men de går inte för att Oliwer låter förkyld o jag känner mig lite halv förkyld.
Tyvärr så kan man inte hälsa på alla då.
Jag vill inte ta den risken så jag ska ringa o förklara de idag.

Vi kollade på väggdekoration till köket igår o bestämde vad vi ska ha men vi beställde inte.
Måste kolla först så att vi har råd.
Det blev ju lite mycke som gick till bilen o jag kan leva med att inte ha något på väggarna ett tag bara jag får gardinerna.
Jag måste börja tömma våran malmbyrå på saker för i helgen åker den iväg till stugan...så är tanken i alla fall.
Det finns en risk att vi inte kan åka upp men då är den tömd i alla fall.
Kommer till att se lite konstigt ut då vi sätter spelen o filmerna i bokhyllan.
Men de ska inte stå där nå länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0