Så var dagen!

Mitt blodtryck var bra :)
Tog en bra stund innan jag tog mig iväg. Jag va riktigt seg men huvudsaken är att det blev gjort.
Sköterskan ringde om Oliwer oxå o läkaren hon hade pratat med ville att han skulle stå kvar på samma dos en vecka till o har det inte blivt bättre då ska vi gå ner en tablett o kontakta dom så får vi väl se vad som händer.
Jag tror inte att han har hittat rätt medicin men men jag är ju ingen läkare så vi får ge det en chans.
Han har varit och tagit en vikt idag o han har bara gått ner 0.7 kg men vuxit 1.3 cm sen i december.
Då Oliwer kom hem från fritids så hade hans täckbyxor gått sönder ännu mer så vi åkte ner till stan för att lämna igen dom.
Vi hade tur för dom hade täckisar i hans storlek som va mycke dyrare men vi behövde bara lägga till 100kr.
Jag blev väldigt glad över de för vi hade inget kvitto men de var inga problem.
Det var inte första paret av den modellen dom fått tillbaka för att dom spruckit i sömmarna.
Sen har jag hunnit göra lite hemma oxå typ tvättat o diskat inte mina favoriter men sköt att få bort.
Tror det blir en tidig kväll som vanligt men de är väl så då man vaknar runt 6 o jag kan verkligen inte somna om det spelar ingen roll hur gärna jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0