Söndag

Igår hade vi en jätte härlig dag uppe i stugan.
Men tanke på vad det är för väder idag så skulle vi ha stannat kvar över natten men men...
Vi måste nog fara o grilla idag tror jag fast vi får väl se då resten av familjen vaknar vad dom säger.
Jag tog lite sovmorron idag eller nå vakna 6.30 :)

Chrilles bil går då bra enligt mig. Hoppas den fortsätter göra det. Han har inte kört den så mycke men jag har fått göra de han tog skotern upp till stugan igår o jag o pojkarna kom med bil.
Svärmor tyckte det var konstigt att vi skaffat volvo hmm håller med :)
I alla fall har jag upptäckt att jag inte ska köra bil på eftermiddagarna för då snurrar de som fan i min skalle.
Måste vara mitt låga blodtryck som spökar.
Tyvärr hade jag ingen som kunde köra bilen igår då vi skulle åka hem så det tog ganska lång tid för mig att köra.
Men det gick ju bra i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0