Tisdag!

Inget roligt händer här.
Det roligaste är nog att jag träffade Stina o Melker då jag var för att kolla blodtrycket.
Blir spännande att höra hur mycke killen växer :)
Mitt blodtryck var inte bra nu heller.
Det blir så att en sköterska ska kolla det i morron kan tydligen vara fel på den man mäter själv.
Det återstår att se men nått är det då med mitt tryck o det påverkar mig tyvärr.
Jag tycker inte alls att det är så kul att de snurrar i skallen om kvällarna o så orkar jag ingenting.
Jag lägger mig väldigt tidigt fast vaknar ju tidigt oxå.
Hade varit kul att hitta på något någon kväll men jag är körd, bara trött o hängig.
Men hade varit kul att hitta på något under dagarna oxå får ta tag i de...kanske hälsa på Linda typ om hon är ledig.
Känner inte så mycke folk som är hemma om dagarna så får plåga dom som är de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0