Torsdag

På morronen var det  meningen att jag skulle få främmande med en symaskin.
Tyvärr blev det lite magsjuka där så....
Chrille ska åka förbi o hämta symaskinen så jag får fålla gardinerna o sy nya till lilla fönstret.
Vet inte om jag gör det i kväll eller om jag tar det i morron under dagen då jag är ensam hemma.
Det beror nog på hur vi bestämmer oss för att göra.
Vi hade tänkt till stugan men jag är inte så säker på att det blir o blir det att vi ska dit måste vi plocka ut från byrån som jag hade tänkt göra för nån dag sen men det blev inte så.
Jag antar att jag läste i stället.

Igår var jag inte o tog blodtrycket som jag brukar utan dom ringde till mig o sköterskan ville ta det på fredag i stället.
Jag tror ju att det fortfarande är dåligt mår inte alls bra på eftermiddan.
Jag har ju tur att jag inte svimmat än o hoppas att jag slipper de med min tur slår jag mig halvt fördärvad o de har jag inte tid med nu.
Ska nog kolla frysen efter nå mat är ju bra om det hinner tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0