Uppdatering

I fredags var det tänkt att Chrille skulle ta pojkarna till stugan o vara där över helgen o jag skulle vara hemma o fixa lite.
Men då vi skulle åka till stan för att köpa de jag behövde så ringde min läkare jag skulle höja min medicin.
Jag vet ju att jag blir skakig dom första dagarna så då valde jag att följa med.
Vi har haft en riktigt trevlig helg varit o fiskat....fiske för mig är bara ett svepskäl för att få ligga på skotern o njuta av det vackra vädret.
Bara en helg fullt av mys o trevligt sällskap.
Jag älskar att komma ut i naturen o bara vara :)
Som vanligt vakna jag tidigt även om jag tyckte att jag hade sovmorron hmm vakna vid 7 så ändå tidigt men då orkar jag inte sitta uppe på kvällen  men men
I söndags då vi var på väg hem for vi o köpte det jag ville så nu har jag något att göra om dagarna :)
Jag gjorde halva jobbet igår, kanske gör resten idag.
Det får vi se.
Jag starta de här projektet för att se hur mycke de stressar mig, klarar jag av att slutföra de.
Det är ett slags eldprov för min egen skull.
Se vad som har hänt sedan jag fick medicinen.
Jag har tagit kort så ni ska få se sen vad jag har pysslat med.
Det blir så fint :) jag känner mig så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0