Va ja e bra!

Köket är klar, golvet är blankt.
Golvet måste torka till i morron minst innan vi ställer tillbaka köksbordet.
Det har vi i vardagsrummet nu.
Ska o kolla gardiner i morron tror jag beror på om jag har någon bil.
Det känns som vi har ett nytt kök men inte de.
Bara vita vägga o ett väl skurat golv.
Jag känner mig väldigt duktig o lite öm i kroppen inte så säkert att jag tar mig ur sängen i morron.
Men det behöver jag inte bekymra mig om nu.
Det som bekymrar mig nu är Oliwer.
Hans läkare ringde idag. Har ju varit en hel del problem med medicinen (om det nu är den)
Vi kom överens om att Sunderbyn skulle ta över hans EP men han skulle be dom kolla igenom Oliwer ordentligt.
Han ser ingen anledning i medicinen att det har blivit så här.
Så vi får väl så se vad som händer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0