Värre o värre

Jag vaknar bara tidigare o tidigare.
Det är inte kul att vakna 5.20 o inte kunna somna om.
Jag blir galen.
Undra när jag vaknar i morron? 4?
Jaja i vilken fall som hellst så sitter jag i köket o känner mig helnöjd eller nästan i alla fall.
Fattas gardiner o lite väggtexter.
Nu hade jag tänkt bjuda på lite bilder.



Va tvungen att ta en bild för att visa skillnaden där jag hade knäskura o där golvet var orört.
Vi har INTE bott här länge så inte våran skit.



Här är golvet blankt o fint. Oliwer gillar att komma in i köket o halka på de.

Allt började med att jag skulle kolla hur mycke ork jag hade o om jag skulle klara av att göra klart.
Det är inte min starka sida men ett litet projekt  måla om köket.



Va kul att ta en bild då man ser båda färgerna.



Klart. Målat 2 varv. Vi fick ett nytt kök :)
Är så fint o det kommer att bli ännu bättre.



Chrille sålde sin bil för ett tag sen så jag har varit utan bil om dagarna.
Nu kan jag ÄNTLIGEN ta mig iväg o fixa saker.
Han hittade en bil i Luleå. Den va "lite" för dyr.
Men jag ringde till min pappa o frågade om han kunde följa med Chrille o pluta ner den.
Så dom åkte iväg o kom hem med en bil :) eller bil o bil VOLVO.
Jaja kan bara säga en sak pappa är väldigt duktig på att pluta :) TACK



Chrille är nöjd så då är jag oxå nöjd. Helt ärligt är den fin o går bra.
Vi for ut o körde en sväng igår kväll jag ville ju testa....men den är ju inte som min AUDI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0