18 maj

Ska tydligen vara de i dag.
Jag ät trött, sur o gormig.
Ville inte alls vakna idag men va ju tvungen.
Oliwer har tagit blodprov o blodtryck.
Hans tryck va lågt tyckte jag 105/80 tydligen en till lågtryckare i familjen.
Känner inte för att göra nå idag.
Men tyvärr är de inte så lätt.
Jag ska inte köra bil i alla fall men måste till Oliwers fritids på deras vårfest med uppträdande i dag.
Har en del måsten med tror jag skiter i de ska kolla om min medicin har kommit in på apoteket.
Är på sånt lysande humör att jag faktiskt funderar på att skriva en hatar lista på allt som stör mig, får väl se hur jag gör.
Vet att jag hatar att va på de här humöret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0