Akuten!

Tack Sara :)
Det löser sig säkert.
Jag har pratat med akuten o dom ville att jag skulle komma in.
Men jag orkar verkligen inte. Tycker jag har suttit nog i väntrum för i dag.
Verkar som de ska bli en sån vecka i veckan eftersom sköterskan jag prata med hade aldrig hört talas om att man ska peta i öronen själv.
Hon tyckte de va märkligt att jag fått dom instruktionerna o att jag fick salva i stället för droppar kan inte ge mig själv salvan.
Jag lovade henne att kontakta vc i morron igen.
Hon såg på min historik o trodde nog att jag skulle haft antibiotika för öroninflamtion o att de va trummhinnan som spruckit.
Tyvärr tror jag de oxå.
Vet inte för vilken gång i raden de händer.
Tror att jag ska be att få träffa en annan läkare i morron så jag får veta varför jag blöder.
Som jag vet så kliar exem ganska mycke men de har inte gjort de o jag har aldrig haft exem eller ja möjligen då jag va nyfödd att jag hade blöjexem men inte nå som jag kommer ihåg.
Läkeren jag träffa idag prata först om antibiotika men ändrade sig då han såg att jag ätit en hel del kurer genom mitt liv.
Fast hade han kollat noga i öronen så hade han inte tyckt att mina öron såg fina ut.
Trummhinnan är ärrig så de står härliga till av alla öroninflamtioner o operationer.
Får väl se vad som sägs i morron.
Tror jag ska ta mig till sängen.
Somna sent igår upp tidigt idag o har ont som fan nu så lär ju ta ett tag innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0