Dagen

Oliwer hör då bra men röret i höger öra har släppt.
Fast det var egentligen 1 år sen han skulle kollas.
Jag tycker att det är mycke märkligt att alla mottagningar som jag vet har ett system för att kalla sina patienter till återbesök men det har INTE öron, näsa o halsmottagningen.
Ska man på återbesök dit måste man komma ihåg det själv o boka själv.
MORR.
Hur är det möjligt????
Bara undrar.
Jaja det gick då bra fast jag var irriterad.
Först skulle han göra ett hörseltest sen skulle han till läkaren men smartfan som bokade in oss såg till att vi fick vänta en timme mellan besöken sen va läkaren 20 minuter sen o hade vi fått vänta nå längre så hade jag tagit Oliwer o Chrille med mig o gått.
Inte nog med det.
Vi hamna i värsta bilkön på väg hem vi stod säkert i 30 minuter efter E4an för dom håller på att lägga ny asfalt vilket i sig är bra men jobbigt att vänta på att ta sig förbi speciellt då man behöver på toa.
Dagen blev mycke bättre för min älskade Linda hade bjudit oss på middag med efterrätt.
Helt underbart gott va de gumman TACK!
Nu är vi då hemma.
Oliwer ligger o Chrille är ute o ska klippa gräset om han får till gräsklipparen vill säga.
Ett hjul har lossnat såg jag.
Sen hade jag tänkt torka husvagn fast de har jag tänkt länge o de har aldrig blivit o känner jag mig själv blir de inte i kväll heller.
En del att det inte blivit är faktiskt för att det regnat o då kan jag inte lägga ut dynorna.
Men men någon gång blir det väl typ innan helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0