Gårdagen/dagen!

Begravningen gick bra ändå fast det var tråkigt.
Då vi kom hem bytte vi om  till vanliga kläder o satt o småsurra om vad vi skulle göra.
Vi hade inga planer eftersom vi inte viste hur länge o hur jobbig dagen skulle vara.
Vi åkte till Sören o Fia, grillade korv o hade allmänt trevligt.
Tyvärr kunde vi inte vara borta så sent eftersom pojkarna haft många sena kvällar o en jobbig dag men va riktigt kul att komma bort o tänka på annat.
Just efter jag lagt mig fick vi ett samtal som gjorde mig så glad att jag höll aldrig på att somna.
Ska ta reda på lite mer fakta idag.
Var inte beredd på de eller jo de var jag men inte att de skulle komma igår utan jag skulle kolla de idag :)
Längtar så himla mycke.

Vi ska alldeles strax ställa upp Cippa o klippa henne.
Hon ser ut som en björn igen o inte som en Pumi.
Hon har löpt o då går hon inte handskas med.
Hon gillar inte saxen o medan hon löper är hon lite extra knäpp o kännslig.
Men nu börjar våran älskade Cippa vara sig själv igen.
Hon har lite löp kvar men inte så mycke.
Tror att vi ska bort o äta middag idag det lät så igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0