Haha

Kom på nu att jag har ringt o fixat allt inför sommaren med barnens mediciner.
Alla Oliwers tider är bokade.
Jag kan bara pusta ut o vänta på att han ska på olika ställen.
Skönt.
Mitt eget blodtryck har varit stabilt sen dom satte in fler mediciner så nu behöver jag inte springa en gång i veckan.
Nu känner jag mig febrig men har ingen...tack o lov för de.
Är nog för att jag är trött men betvivlar på att de är någon ide att lägga sig än.
Jag vet redan nu vad jag kommer att ligga sömnlös över.
Något som irriterat mig mycke länge så risken är nu att de brister.
Jag måste nog ta med papper o penna så jag kan skriva ner skiten o få de ur systemet.
Tyvärr lär de ändå komma tillbaka med jämna mellanrum.
Men inget att göra så mycke åt.
Finns gott om stömmel eller vad jag ska kalla de.
Fast de är nog inte snällt att säga så om sina "vänner"
Allt beror på hur man ser på vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0