Hmm

Har tråkigt.
Jag är fortfarande för trött för att orka åka iväg.
Min telefon är tyst, inget att göra.
Egentligen ska jag väl vara glad att den är just tyst.
Det innebär att mina killkompisar mår bra o är utan problem.
Det är som bara då dom hör av sig.
Det är inte så svårt att förstå varför det är så o de är svartsjuka från partner då dom aldrig svarar då denne är i närheten.
Har många kompisar som är av motsatt kön o märker ju skillnad på vem dom är tillsammans med.
En del förändras så mycke då dom träffat någon o då den relationen är slut eller är i gungning kommer deras gamla jag tillbaka o då går det ha kontakt.
Det är tråkigt tycker jag.
Personligen skulle jag aldrig offra en vän för en relation.
Jag har varit tillsammans med killar som varit svartsjuk o till dom har jag ställt frågan om dom sätter på alla sina kompisar.
Jag har alltid fått svaret nej på den frågan.
Okey men varför tror dom att jag gör de om dom inte gör de själva???
Varför ska dom få ha kontakt med sina kompisar av motsatt kön då inte jag får????
Vad är skillnaden?
Jag tycker att dessa frågor är bra i en relation där svartsjuka finns.
Vilket fall de nu än må vara att det är så här så börjar jag vara väldigt less.
Varför höra av sig till mig med problem?
Lös de själva.
Jag är ingen klagomur.
Nu är de ju så här att jag vet att dom inte läser min blogg men jag va bara tvungen att få skriva av mig.
Detta har jag försökt att tänka på i en ny relation.
Vill jag ha kvar mina kompisar?
Hur vill jag att min partner ska behandla mig?
Ska jag behandla min parter på ett annat sätt än som jag själv vill bli behandlad?
Jag skulle inte göra de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0