Ja ser de regnar!

Vilken fet miss att de regnar idag.
Vart tog de fina vädret vägen?
Jag kan inte städa husvagnen idag :(
Hade ju planer på de för att tiden skulle gå men kan ju inte lägga  ut dynorna på vädring i regnet.
Kanske tar jag in tallrikarna o glasen o de för att diska de men vet ju inte vart jag ska ställa de sen.
Vill inte bära ut de då skåparna inte är torkade.
Jaja får se hur jag gör.
Senare ska jag ringa till mamma för att höra om jag kan komma dit o duscha Cippa.
Är verkligen dax. Hon luktar vår o löp med andra ord inte så gott.
Nu mer har vi badkar o de är hon inte van så jag är rädd att jag skrämmer henne för mycke om jag ställer ner henne där.
Hon är ju van med dusch fast hon inte gillar de så försöker hon aldrig gå iväg.
Blir nog bra ändå vad som än händer idag.
Längtar gör jag då men de jag längtar o väntar på händer inte förrän i eftermidda/kväll.
Har ingen tid än men får under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0