Kontakt övning!

Jag o Altenia har varit ute o haft kontakt övning.
Cippa sökte kontakt direkt då hon va valp men de har inte Altenia gjort.
Altenia är en tuff brud som vill vara självständig o gå sina egna vägar.
Allt går att lösa med korv hon har inte varit så intresserad av hundgodiset vi köpte.
Jag har haft korv i handen o låtit henne lukta o få då hon kom till mig då jag locka på henne.
Vi hade först koppel sen pröva jag o släppa lös henne o hon har fattat att hon ska nog ha lite koll på mig förr då kan man få nå gott.
Då Chrille kom hem gick vi ut alla 3 o han tyckte de va stor skillnad på henne på den lilla stund vi hade haft.
Nu går hon nog snart att ha lös alltid :)
Hoppas hon blir lika fin o lydig som Cippa är.
Jag känner att vi fick kontakt nu :)
Allt är härligt med lättlärda hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0