Läkarbesök!

Föst var Oliwer i Sunderbyn och träffa sin nya läkare.
Jätte gullig var hon.
Hon trodde att de blivit något med hans mage då vi höjde EP medicinen o trots att vi sänkt den så har det inte hjälpt.
Han fick nå pulver som han ska ta på morronen som mjukar upp bajset.
Sen ska hon kolla upp koncentrationen på medicinen innan hon gör något åt de.
Vi får hjälp med hans sömn oxå men det tar en stund innan vi kan börja med de.
Det va någon licens på de, inget att göra något åt bara hoppas att de hjälper.
Dom kollade längd o vikt oxå.
Han har blivit 3 cm längre och 3,5 kg lättare.
Gör ju inget än men att inte äta är fel sätt att gå ner på.
Tror ju att hon har rätt i att tarmarna är för full så han vill inte äta därför.

Igår då jag hade lagt mig började jag blöda från örat så jag har varit till vårdcentralen.
Det tog "bara" 1 timme o 20 minuter.
Läkaren jag träffa kunde inte säga varför jag blödde eller vart de kommer från.
Jag fick en salva som inte fanns på apoteket den gick inte att beställa hem heller.
Det va bara att sätta sig o vänta på att läkaren skulle ha tid att skriva ut något annat.
Jag ska ta papper o tvinna de smalt sen sätta på salvan för att trycka in det i örat.....
Vad jag har hört så ska man vara försiktig med att stoppa in saker i öronen.....
Sen är de kortison i salvan så vi får väl se hur de går.
Ont har jag då nu blir de värre eller börjar bränna av salvan åker jag in på akuten.
Salvan jag fick är för exem men han kunde ju inte säga varför jag blöder så hur kan han då ge mig en salva för exem om han inget exem hittar?
Jaja bara vänta o se vad som händer då jag använder den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0