Lovat

Jag lovade  att jag skulle lägga ut bilder igår men de orkade jag inte.
Hade sovit 3.5 timme under natten.
Var väldigt slut.
Bättre sent än aldrig.

 hund nummer

 ballerinor på lina

 Erik Saade med dansare

 Tove Syrke

 Starke Adolf

 Riktigt stark är han de behövdes 2 st personal att få fram skivstången o dom fick kämpa o fick ont i ryggarna :)



Oliwer som clown.



Han skrattar gott med oss andra.



Vatten kamera som han ska fotografera med.



Lycka. Träffa mitt i ögat.

 Alla barnen på fritids som var med i föreställningen.

Dom va riktigt duktiga.
Längtar redan till nästa år.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vanligtvis är jag rädd för clowner, men det där var en riktigt snygg en! :) ;)

2011-05-20 @ 13:08:35
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0