Panik!

Då jag kom in efter att ha följt pojkarna ut till taxin så skulle jag på toa.
Panik fick jag för dörren hade gått i baklås.
Jag ringde Chrille för att fråga hur i hellvete jag skulle få upp dörren.
Efter mycke letande hitta jag en skruvmejsel som gick in i mitten av låset så det gick att vrida om.
Tror att det blir till att sätta ett kompostgaller i stället för att stänga dörren.
Vill inte ha in Altenia där än.



Här är hon helt utslagen efter en hel del bus.



Ska ta snuttefilten hon fick med sig med mammans lukt.



Den grisen va god...



Hon kan även vara snygg.
Spelar ingen roll hur roligt det än är med en valp så är Cippa ändå finast.



Det är svårt att tro att hon va helt svart då hon va valp.
Hon va oxå busig men inte alls på samma sätt som Altenia är.
Nu får vi ställa upp skor för dom gillar hon att bära omkring på.
Cippa har tuggat en sko Altenia tuggar alla hon kommer åt så man inte hinner med.
Ser man de så säger man ju nej o tar av henne den.
Cippa hon var hopplös på kablar då hon va liten.
Nu är hon bara underbar men vi har ju haft henne oxå sen hon va valp o uppfostrat henne som vi vill att hon ska va samma som vi försöker med Altenia.
Tror att hon oxå blir en fin hund då hon blir vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0