Skit vecka!!

Sen i måndags har nästan allt gått fel/sönder.

Måndag tappa vi bilden på tvn så vi låna en tv.

Tisadag
va Oliwer till tandläkaren, Altenia fick åka bil med oss för första gången.
Hon gilla de inte alls. Hon "satt" i mitt knä o höll på att klösa sönder mig.
Upptäckte att min piercing va borta.
Måste ha "slitit" ut den under natten men hitta den inte i sängen.

Onsdag
va en bra dag :)
Hade besök under dagen :)
Så mycke roligt hände fast ändå lite tokig.
Tvn vi hade lånat tappa bilden men efter att ha pratat med ägaren så fick jag vet att den gör så ibland men jag fick ändå panik.
Den dagen köpte vi en ny tv.


Ganska fin men hänger fel på väggen eftersom den gamla va mindre.
Vi köpte oxå en transportbur åt Altenia men tog naturligtvis fel, den mindre modellen kom vi hem med i stället för den större.

Torsdag
gick toadörren i baklås.
Skulle ju sy in klänningarna på kvällen men de blev bara fel.

Fredag
...morr...snacka om en riktig skit dag.
Jag har kännt hur mitt humör har svajat men inte nog med de.......
Jag är utan dator nu.
Tog cola o satte mig vid datorn sen vet jag inte riktigt hur jag bar mig åt men hela glaset över datorn.
Den funkar INTE.
Tur Rasmus är snäll o lånar ut sin till sin mamma :)
Efter vi lämnar datorn så åkte jag o handla.
Det fanns bara en parkering ledigt på ICA o den va full av glas så nu kan jag ge mig fan på att jag har punka i morron.
Är väl bara tur att bilen inte pajat oxå.
Känns som att allt jag tar i går sönder.
Tror att det blir en tidig kväll o hoppas jag vaknar med lite tur i morron.
Bjuder på en söt bild så ni får något att le åt.



Altenia ligger mella skivorna på vårat rumsbord :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Men så söt hon är!

Jag håller tummarna för att morgondagen blir bättre. :)

2011-05-13 @ 22:42:56
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0