Snart natti

Jag är väldigt sliten fast inte så konstigt förra veckan va stressig o helgen va jobbig o så har jag varit igång hela dagen.
Vi har haft främmande nu i kväll :) jag blev äntligen av med rislampan som stått o skräpat i vardagsrummet.
Jag har velat bli av med den länge men det har kännts dumt att kasta den då den är felfri men nu va de några som ville ha den :) TACK
Chrille har burit iväg sakerna han skulle oxå så det är perfekt det blev mer plats :)
Jag ska fortsätta fixa i morron.
Tyvärr har jag inte full ork än men man får ta lite i taget så blir de bra i slutändan.
Är ju ganska mycke att göra på våren, kläder ska läggas undan, det ska storstädas osv.
Tur jag är envis o att jag lärt mig att inte bara gå på fast jag inte orkar.
Nu ska jag mysa lite med min man innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0