Underbart :)

"Vårstädet" är klart :)
Rent o fint inne har inte putsat nå fönster men de är ingen ide då de inte är krattat.
Vet inte om jag bara ska gå omkring o vänta på att klockan ska gå i morron eller om jag börjar fixa husvagn.
Vi får väl se..antar att jag börjar i alla fall för att ha något att göra så tiden går.
Väntan blir så lång om man bara sitter.
Nog om detta (kommer säkert mer i morron) kolla mitt blodtryck idag o de var bra men ska kolla på eftermiddan nästa vecka för att se hur de ligger då.
Min nya medicin har hjälp till att hålla trycket uppe till på kvällen i alla fall :)
Härligt..känner mig inte alls lika låst nu.
Kan ju åka iväg om jag vill utan att behöva va hemma 12 o skulle de va så att de skulle börja snurra så lyckas jag säkert läsa så någon hämtar mig o bilen tror ju inte de händer men man vet aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0