Uppdatering!

Måndag åkte o gjorde de jag skulle. Var riktigt intressant. Då jag kom hem satte jag mig på datorn o gjorde väl inte så mycke. Med då jag skulle lägga in Rasmus glosor så ville inte internet explorer vara med allt va bara vitt.
Jaja jag försökte stänga av den men den bara sega så efter 10 minuter då inget hade hänt tröck jag på off knappen.
Ajaj skulle inte jag ha gjort.
Den gick inte igång igen.
Vi skulle formatera den men de ville sig inte heller.
Chrille ringde sin bror o min livräddare o fråga om vi kunde komma o få hjälp med datorn vilket gick bra.
Vi åt sen packa vi oss i bilen o åkte till Lars o hans ex flickvän. Han hade sonen sin oxå, riktigt kul att träffa han.
Lasse försökte verkligen hjälpa oss men tyvärr gick de inte då datorn inte hitta hårddisken.
Stor tack för att du försökte vännen.

Jag var verkligen inte glad, ALL teknik har gått sönder för oss på 2 veckor.
Jag fick oxå veta att min dator inte gick att rädda så jag skulle få en ny.

Tisdag jag hängde på låset för att lämna in Rasmus dator. Den är trots allt inte så gammal.
Han fick den i julklapp. Lite längre än så bör den hålla.
På eftermiddan var de utvecklingssamtal för Rasmus.
Höll helt på att bli galen...inget att göra kolla mailen via telefon för att se om min nya dator va på väg o de var den :)
Den landade i Ånge på morron för att åka vidare.

Onsdag Denna dag va jag mest trött o less. Kolla postens hemsida via telefon för att kolla vart min dator va.
Jag hade himla tur. Vid 10 landa den här på ICA så jag hämtade ut den sen hem o packa upp den.
Äntligen :)
Den är jätte fin men 1 minus får den o de är tangentbordet.
Det har en himla massa konstiga genvägar som jag inte hunniot lära mig o siffrorna finns bara högst upp.
Då Chrille slutat åkte vi till stan för att köpa Rasmus badbyxor.

Torsdag hmm denna dag strula min nya dator. Det hände ingenting då den skulle uppdateras.
Suck teknikens under.
Christoffer o Melinda va förbi o hälsa på innan Chrille hade kommit hem :)
Christoffer hjälpte mig att fixa lite med datorn :) tack för de.
Då Chrille o Oliwer kom hem stod maten på bordet för vi skulle iväg på Rönnskolans tallangkväll.
Man blir lika tagen varje gång över hur duktiga barnen är.
Tog bilder men får se om ni får se dom längre fram.

Fredag jag hade ytterligare ett möte på eftermiddan.
På kvällskvisten kom Christoffer hit med fisk åt oss. Han hade varit i Svensbyn o fiska.
Han rensade fisken här :) gav oss 2 o tog hem 2. Ska bli riktigt gott.
Sen gjorde jag inte så mycke.

Detta var min vecka. Var ganska svajig i humöret men de är smällar man får ta.
Kan va av medicinen och/eller att jag är så satans slut.
Nästa vecka blir inte så mycke roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0