Vaken

Ligger på soffan o somnar inte till tvn ens.
Tjoho hur ska jag orka i morron?
Tror att de dröjer många timmar till innan John Blund hälsar på mig.
Tycker synd om Chrille som är så lättväckt o hör allt fast han sover.
Alltid är de någon som tomtar här.
Undra om han skulle kunna sova men hörselproppar?
Han borde nog testa de.
Jag har hunnit ta mig natt mat o rökt o varit på toa några gånger antar att han hört allt.
Varför är de bara skit på dumburken oavsett vilken tid på dygnet man ser?
Ska kolla om de finns nå att sova till i programbiblioteket.
Känner mig stressad då jag inte sover för de kommer alltid en morrondag då man ska orka med saker.
I morron är de en del saker som ska göras fast egentligen är de idag då klockan är efter midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0